Sık Sorulan Sorular

Turuncu Bilet


Size nasıl yardımcı olabiliriz?


Turuncu Bilet'de satın almış olduğunuz biletler kesin satıştır ve bir mücbir neden olmadan değişiklik yapılamamaktadır. Turuncu Bilet tüketicilerimizi ve etkinlik sahiplerini koruyan oldukça önemli kurallarımız bulunmaktadır. Değişiklikler için istisnai durumlar:

  1. Etkinliğin mücbir sebepler dahil olmak üzere gerçekleşmemesi durumunda.
  2. Etkinlik açıklamalarında belirtilen ana etkinlik vaadi gerçekleşmemesi durumunda. Örneğin vadedilen sanatçının etkinlikte yer almaması durumunda.
  3. Etkinlik tarihinin veya mekanın değişmesi durumunda.
  4. Etkinlik detay sayfasında yer alan ek iade koşulları olması durumunda.
Diğer Değişiklik durumları;
  1. Etkinliğin birden fazla kategori biletinin olması durumda, mevcut biletinizi üst kategoriye yükseltebilirsiniz.
  2. Organizatör firmanın onayı ile birlikte aynı firmanın farklı bir etkinliğine biletinizi taşıyabilirsiniz.
İade veya değişikli talebinizi 0530 250 0861 numaralı WhatsApp hattımıza mesaj atmanız  veya info@turuncubilet.com.tr adresimize mail atmanız gerekmektedir.  Unutmayın yazışmalarınızda bilet satın alırken kullanmış olduğunuz mail adresinizi veya telefon numaranızı kullanmanız gerekmektedir

Satın almış olduğunuz biletlerinizi devretmek istemeniz durumunda satın alma sırasında kullanmış olduğunuz eposta adresinizi kullanarak eposta veya kayıtlı numaranızın WhatsApp'ı üzerinden mesaj göndermeniz gerekmektedir.

Bilet devri için göndereceğiniz eposta veya mesaj da aşağıdaki bilgilerin eksiksiz yer alması gerekmektedir:

E-mail Konusu: Bilet Devri
Açıklama Alanı: 1. Bileti sahibi Ad Soyad 2. Bilet linki 3. Satın alma sırasında kullanılan Kredi kartı Son 4 rakamı 4. Kredi Kartı üzerinde yazan ad soyad 5. Biletin devredileceği kişinin adı soyadı 6. Biletin devredileceği kişinin eposta adresi 7. Biletin devredileceği kişinin cep telefonu numarası

WhatsApp: 0530 250 0861  Mail: info@turuncubilet.com.tr 

Turuncu Bilet'de satın almış olduğunuz biletler kesin satıştır ve bir mücbir neden olmadan iptal ve iade yapılamamaktadır.

Turuncu Bilet tüketicilerimizi ve etkinlik sahiplerini koruyan oldukça önemli kurallarımız bulunmaktadır.

İade için istisnai durumlar:

  1. Etkinliğin mücbir sebepler dahil olmak üzere gerçekleşmemesi durumunda.
  2. Etkinlik açıklamalarında belirtilen ana etkinlik vaadi gerçekleşmemesi durumunda. Örneğin vadedilen sanatçının etkinlikte yer almaması durumunda.
  3. Etkinlik tarihinin veya mekanın değişmesi durumunda.
  4. Etkinlik detay sayfasında yer alan ek iade koşulları olması durumunda.

İade talebinizi 0530 250 0861 numaralı WhatsApp hattımıza mesaj atmanız  veya info@turuncubilet.com.tr adresimize mail atmanız gerekmektedir. 

Unutmayın yazışmalarınızda bilet satın alırken kullanmış olduğunuz mail adresinizi veya telefon numaranızı kullanmanız gerekmektedir.

Turuncu Bilet aracılığı ile satın almış olduğunuz etkinlik biletine ilişkin faturanızı veya fişinizi etkinlik sahiplerinden talep etmeniz gerekmektedir.

Etkinlik sahipleri ile Turuncu Bilet arasında özel bir anlaşma bulunuyorsa faturalarınız Turuncu Bilet tarafından e-arşiv fatura olarak tarafınıza iletilmektedir.

Turuncubilet.com.tr sadece dijital bilet üretmektedir. Size sms ve mail ile gönderilen bilet linki  yer alan dokümanını dilerseniz yazıcınızdan çıktı alabilirsiniz. Bunun dışında basılı bir bilet üretilmemektedir.

Bilet satın alırken kullandığınız mail adresi üzerinde info@turuncubilet.com.tr adresimize mail atarak veya kayıtlı telefon numaranızı ile  0530 250 0861 numaralı WhatsApp hattımıza mesaj atarak bilet linkinizi tekrar talep edebilirsiniz.

Bilet satın alırken kullandığınız mail adresi üzerinde info@turuncubilet.com.tr adresimize mail atarak veya kayıtlı telefon numaranızı ile  0530 250 0861 numaralı WhatsApp hattımıza mesaj atarak hatalı isim için düzenleme talep edebilirsiniz.

Bilet alırken Kredi Kartı, Banka Kartı, Ön Ödemeli Kart, BKM Express, Kart Puanı ile ödeme yapabilirsiniz.
Ayrıca yanı sıra banka hesap numaralarımıza Eft, Havale veya Fast ile  ödeme yaparak da bilet alabilirsiniz.

Kredi kartı ile yaptığınız işlemde öncelikle kredi kartınızın hesap hareketlerini kontrol etmenizi öneriyoruz. Kart hareketlerinde "PAYTR TURUNCUBILET" ile ilgili bir işlem görünmüyorsa sizden tahsilat yapılmamış ve biletiniz o sebepten gönderilmemiştir.

Kartınızda şirketimize ait işlem görünüyorsa; bilet satın alırken kullandığınız mail adresi üzerinde info@turuncubilet.com.tr adresimize mail atarak veya kayıtlı telefon numaranızı ile  0530 250 0861 numaralı WhatsApp hattımıza mesaj atarak elektronik biletinizi tekrar talep edebilirsiniz.

Eft/Havale/Fast ile yaptığınız ödeme işlemde öncelikle hesap hareketlerini kontrol etmenizi öneriyoruz. Ödeme transfer edilmiş gözüküyorsa ve işlem açıklamasına bilet alınan kişini İsim ve Soysimini yazmış iseniz biletiniz sms ve mail ile 24 saat içerisinde size gönderilecektir.

Ödeme transfer edilmiş gözüküyor fakat işlem açıklamasına bilet alınan kişini İsim ve Soysimi yazılmamış ise ödeme dekontunu bilet satın alırken kullandığınız mail adresi üzerinde info@turuncubilet.com.tr adresimize mail atarak veya kayıtlı telefon numaranızı ile  0530 250 0861 numaralı WhatsApp hattımıza mesaj atarak elektronik biletinizi talep edebilirsiniz.

Etkinlik detay sayfasında yer alan bilet al formunu doldurup Ödeme Yöntemi Şekli kısmını Havale/Eft/Bankamatik seçerek Bilet Al butonuna basarsanız ön kaydınız otomatik olarak oluşturulacaktır.

Ödemeyi size sms ve mail ile gelen link üzerinde kart ile veya hesap numaralarımıza transfer ile daha sonra yaparak  bilet alma işlemini tamamlayabilirsiniz.

Uyarı: Ön kayıt sonrası ödemelerinizde; ödemeyi yaptığınız tarihteki güncel etkinlik bilet fiyatı üzerinden ödeme yapmanız gerekmektedir. Ayrıca kontejanlı etkinliklerde biletlerin tükenmesi durumunda ön kaydınızın herhangi bir geçerliliği bulunmamaktadır.


Elektronik Bilet

Kolay İade/Değişim

7/24 Whatsapp Destek

%100 Güvenli Alışveriş


ARA